Όλοι έχουμε έναν μοναδικό τρόπο να κάνουμε τις αγορές μας, είτε πρόκειται για ρούχα, gadgets ή τρόφιμα. Ας δούμε ποιος τύπος shopper είσαι και τι αποκαλύπτει αυτό για σένα!
1. Ο στρατηγός:
- Χαρακτηριστικά: Λίστα αγορών, έρευνα αγοράς, αποστολή: επιτυχία. Τίποτα δεν του ξεφεύγει.
- Στα καταστήματα: Είναι προετοιμασμένος, συγκρίνει τιμές και επωνυμίες, και δεν αποκλίνει από το σχέδιο.
- Φράσεις: “Αυτό είναι πιο οικονομικό.”, “Έχω βρει καλύτερη προσφορά online.”, “Δεν αγοράζω τίποτα που δεν χρειάζομαι.”
2. Ο χαοτικός εξερευνητής:
- Χαρακτηριστικά: Χαμένος στον λαβύρινθο των διαδρόμων, πάντα ανοιχτός σε νέες εμπειρίες και ανακαλύψεις.
- Στα καταστήματα: Περιπλανιέται αργά, ανακαλύπτοντας νέα και ενδιαφέροντα προϊόντα, ακολουθώντας τη διαίσθησή του.
- Φράσεις: “Αυτό φαίνεται διασκεδαστικό!”, “Δεν ήξερα καν ότι υπήρχε αυτό.”, “Ας το πάρω για να το δοκιμάσω!”
3. Ο αποφασιστικός αγοραστής:
- Χαρακτηριστικά: Ξέρει ακριβώς τι θέλει και πηγαίνει κατευθείαν στο σημείο.
- Στα καταστήματα: Κινείται γρήγορα και αποφασιστικά, χωρίς να χάνει χρόνο.
- Φράσεις: “Αυτό είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα.”, “Δεν έχω όλη μέρα.”, “Δεν χρειάζομαι συμβουλές.”
4. Ο συγκριτικός αναλυτής:
- Χαρακτηριστικά: Συγκρίνει τις λεπτομέρειες, διαβάζει τις κριτικές, αναζητά την καλύτερη ποιότητα για την τιμή.
- Στα καταστήματα: Ξοδεύει αρκετό χρόνο μελετώντας τα προϊόντα πριν πάρει μια απόφαση.
- Φράσεις: “Αυτό έχει καλύτερες κριτικές.”, “Ας δούμε τα υλικά κατασκευής.”, “Θέλω να είμαι σίγουρος ότι κάνω την καλύτερη επιλογή.”
5. Ο συναισθηματικός αγοραστής:
- Χαρακτηριστικά: Οι αποφάσεις του επηρεάζονται από το πώς τον κάνει να νιώθει ένα προϊόν, από το σχεδιασμό μέχρι την ιστορία της μάρκας.
- Στα καταστήματα: Ελκύεται από τα όμορφα προϊόντα και τις ενδιαφέρουσες ιστορίες.
- Φράσεις: “Αυτό με κάνει να χαμογελώ.”, “Μου αρέσει η ιστορία πίσω από αυτήν την μάρκα.”, “Αισθάνομαι καλά που το αγοράζω.”
6. Ο αγοραστής των ευκαιριών:
- Χαρακτηριστικά: Τρελαίνεται για τις εκπτώσεις και τις προσφορές.
- Στα καταστήματα: Ελέγχει συνεχώς τις προσφορές, τα κουπόνια και τις εκπτώσεις.
- Φράσεις: “Αυτό είναι μια πραγματική ευκαιρία!”, “Δεν μπορώ να χάσω αυτήν την προσφορά.”, “Πρέπει να το πάρω, ακόμα κι αν δεν το χρειάζομαι.”
Ποιος από αυτούς τους τύπους είσαι εσύ; Ή μήπως είσαι ένα μείγμα από όλους; Μοιράσου τα σχόλιά σου και ας δούμε ποιος είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος shopper!
#αγορές #καταστήματα #προσωπικότητα #ψώνια #διασκέδαση